Frågor som ofta besvaras
På den här sidan hittar du svar på frågor som vi ofta får.
- Kan jag som privatperson beställa från Spader Team? (B2C)
- Nej, vi säljer tyvärr bara till företag (B2B). Om du letar efter en specifik vara, vänligen kontakta oss via chatt, mail/kontaktformulär, där du skriver vad du söker. Vi kommer att göra vårt bästa för att hitta en återförsäljare åt dig.
- Jag får fel lösenord när jag försöker logga in. Hur får jag ett nytt lösenord?
- Här kan du återställa ditt lösenord. Kom ihåg att ange den mailadress som är registrerad på kundkortet i vårt system
- Du får då ett mejl där du kan skapa ett nytt lösenord. Kontrollera eventuell skräppost.
- Jag kan inte logga in med vår e-postadress. Vad är fel?
- För att logga in i webshopen används kundnumret, inte mailadressen.
- Vad betyder det att en vara/paket är märkt med Förbeställning?
- Denna vara eller paket är låst till ett visst leveransdatum i förväg, vilket är en allmän helgdag eller helgdag. Det vi kallar PAKET ska alltid vara enbart på beställning. Om du beställer ett paket med eget leveransdatum / Förbeställning tillsammans med omedelbara varor, kommer hela beställningen att läggas på paketets datum. Här måste du dela upp beställningen i två, en för omgående och en för paketet. Paketen kan vara julkort, påskkort, alla hjärtans kort, mors dagskort, fars dagskort eller andra koncept som säljs i förväg.
Kontrollera alltid leveransdatum i varukorgen för att se vilket datum beställningen är på.
- Denna vara eller paket är låst till ett visst leveransdatum i förväg, vilket är en allmän helgdag eller helgdag. Det vi kallar PAKET ska alltid vara enbart på beställning. Om du beställer ett paket med eget leveransdatum / Förbeställning tillsammans med omedelbara varor, kommer hela beställningen att läggas på paketets datum. Här måste du dela upp beställningen i två, en för omgående och en för paketet. Paketen kan vara julkort, påskkort, alla hjärtans kort, mors dagskort, fars dagskort eller andra koncept som säljs i förväg.
- Vad är min gräns för gratis frakt?
- Du hittar din fri fraktgräns i kundvagnen efter att du har lagt till en eller flera varor.
- Vart ska vi skicka returen av säsongskort?
- Säsongretur skickas till vårt kontor:
- Spaderteam AB
Sjöängsvägen 5
192 72 Sollentuna
- Spaderteam AB
- Säsongretur skickas till vårt kontor:
- Kan du skicka en kopia av fakturan, orderbekräftelsen eller kreditnotan till mig?
- Du hittar detta under Mina beställningar
Kontaktinfo
Telefonnummer:
08-623 14 25
Mailadresse:
kundtjanst@spaderteam.se
Kontoradresse:
Spaderteam AB
Sjöängsvägen 5
192 72 Sollentuna
Returadresse ved sesongkort:
Spaderteam AB
Sjöängsvägen 5
192 72 Sollentuna