Frågor som ofta besvaras

På den här sidan hittar du svar på frågor som vi ofta får.

  • Jag får fel lösenord när jag försöker logga in. Hur får jag ett nytt lösenord?
    • Här kan du återställa ditt lösenord. Kom ihåg att ange den mailadress som är registrerad på kundkortet i vårt system
    • Du får då ett mejl där du kan skapa ett nytt lösenord. Kontrollera eventuell skräppost.
  • Jag kan inte logga in med vår e-postadress. Vad är fel?
    • För att logga in i webshopen används kundnumret, inte mailadressen.
  • Vad betyder det att en vara/paket är märkt med Förbeställning?
    • Denna vara eller paket är låst till ett visst leveransdatum i förväg, vilket är en allmän helgdag eller helgdag. Det vi kallar PAKET ska alltid vara enbart på beställning. Om du beställer ett paket med eget leveransdatum / Förbeställning tillsammans med omedelbara varor, kommer hela beställningen att läggas på paketets datum. Här måste du dela upp beställningen i två, en för omgående och en för paketet. Paketen kan vara julkort, påskkort, alla hjärtans kort, mors dagskort, fars dagskort eller andra koncept som säljs i förväg.
      Kontrollera alltid leveransdatum i varukorgen för att se vilket datum beställningen är på.
  • Vad är min gräns för gratis frakt?
    • Du hittar din fri fraktgräns i kundvagnen efter att du har lagt till en eller flera varor.
  • Vart ska vi skicka returen av säsongskort?
    • Säsongretur skickas till vårt kontor:
      • Spaderteam AB
        Sjöängsvägen 5
        192 72 Sollentuna
  • Kan du skicka en kopia av fakturan, orderbekräftelsen eller kreditnotan till mig?

Kontaktinfo

Telefonnummer:
08-623 14 25

Mailadresse:
kundtjanst@spaderteam.se

Kontoradresse:
Spaderteam AB
Sjöängsvägen 5
192 72 Sollentuna

Returadresse ved sesongkort:
Spaderteam AB
Sjöängsvägen 5
192 72 Sollentuna